Sylwester Wardęga

Sylwester Wardega

Sylwester Wardęga ostro dostaje od Internetu, fajnie powiedział Szalony Reporter że commentary jest trudne. Ponieważ zawsze komuś się podpadnie, i tak chyba było z Pandorą. Odcinek z Lizakiem zajebisty, dzięki za wyróżnienie.

Wracając do tematu Sylwestra który nakręcił słynnego Pająka, i tresował Polską policje. Wyjawił grubą aferę z młodymi fankami wykorzystywanymi, przez wpływowych influerserów. Ja rozumiem że nie powinno się wykorzystywać nieletnich, ale jakie słynne zespoły nie miały groupies ?

Każdy kto jest bogaty i mądry, przyciąga innych w niego zapatrzonych. Jak wspomniałem wcześniej groupies były i będą, i nie mam na myśli tylko kobiet fanek, myślę że to działa w dwie strony. Pandora była trochę rozdmuchana, twarze na których się skupiono, nie zrobiły nic takiego strasznego.

Chodziło o Stuu ale przez za szybko wydany wyrok, mam na myśli że politycy polscy od razu go w mediach skazali. Może nigdy nie zostać ściągnięty do polski, i Pandora to taka afera że nikt nie poszedł siedzieć. Kurczę myślę że dużo osób ma za małolata głupie teksty, tylko nie wszystkie są na Messenger. Gdyby tak wszystko nagrywać, prawie każdy napisał coś głupiego np. po pijaku.

Sylwester Wardęga został skontrowany przez Don Kasjo Król, który przybiera setki ról. Rospara go dobił i zaczęła Wataha ranna uciekać, a że wrogów jest dużo atak może się nasilać. Wrogowie są duzi i mocni, słyszałem na jakimś filmie YT że Sylwester boi się o życie.

Źle się dzieje gdy do tego dojdzie, choć Wataha medialnie zabiła parę osób. A te osoby nie były takie straszne że nie poszły siedzieć.

Pandora Gate 44 – real blog eu (real-blog.eu)

Marcin Dubiel nie robił strasznych rzeczy jak w np. Meksyku dziewczynką od 12 lat, ale też uważamy że trochę cos mógł wiedzieć. A jednak to trochę wspierał w tych wiadomościach. Kurczę 13 lat dziewczynka się z nią umawiać ? przecież to dziecko … tyle super super Kobiet jest wolnych 😉

Autor: Deawuide

Nieśmiały amator blogowania, tworzenia stron, grania w gry, uzależniony od adrenaliny autsajder, oraz Wielki fan rapu ^ ^, Lubię słuchać/czytać Biografie. - Deawuide