O mnie Strona o Mnie miała kiedyś inny opis, zmieniłem go bo teraz wpisy i komentarze mówią więcej o mnie niż moja autopromocja 🙂 Długo zastanawiałem się nad tym czy dodać swoje zdjęcie, po przejrzeniu wielu, wielu blogów jestem pewien że lepiej się piszę do kogoś kogo można zobaczyć. Opisuję co mi po głowie chodzi, staram się cieszyć każdym dniem 😉

 wroclaw

 

Showing 44 comments
  • Na Zawsze Twoja
    Odpowiedz

    O zdjęcia… 🙂 Twoja postać wydaje się teraz bardziej realna. Fajnie

    • Deawu

      🙂 po paru miesiącach zdecydowałem się na pokazanie paru moich fotek

  • Na Zawsze Twoja
    Odpowiedz

    no bardzo dobry pomysł… rozmowa wtedy staje sie taka… pełniejsza, bliższa… człowiek wie z kim rozmawia:)

    • Deawu

      Chyba tak, na początku chciałem być całkowicie anonimowy ale uznałem że tak będzie lepiej. Zdjęcia mają od 6 miesięcy do 2 lat, ostatnio dużo czytam innych i zauważyłem że lepiej się pisze do kogoś jak się go choć troszkę widzi lub troszkę wie czym się zajmuje na co dzień.

  • Na Zawsze Twoja
    Odpowiedz

    No zdecydowanie 🙂 to bardzo dużo daje… chociaż wyglad duzo nam nie mowi jakim się jest ale mimo wszytsko jest roznica

    • Deawu

      Też tak myślę, ważniejsze jest to co w środku sercu i głowie niż na zewnątrz. „Nie patrz na wygląd lecz serce człowieka, bo serce zostaje a wygląd ucieka” przysłowia to mądrości narodów

  • Na Zawsze Twoja
    Odpowiedz

    nie słyszałam. Ale bardzo mi sie podoba. postaram sobie to zapamiętać:)

    • Deawu

      Ja już dawno to znam i zawsze pamiętam, to szczera prawda 🙂

  • Na Zawsze Twoja
    Odpowiedz

    ja chociaz nie znam to i tak tym się własnie kieruję

    • Deawu

      To dobrze o Tobie świadczy 🙂 kobiety mają inne podejście, faceci raczej rzucają się na ładne „oczy” a później patrzą na co innego albo i nie zależy kto

  • Na Zawsze Twoja
    Odpowiedz

    jasne kazdy jest inny. Ale wy jesteście wzrokowcami i z reguły ładnym wygladem łatwo was oszukać, bo zbyt się na nim skupicie… kobieta zwraca uwagę na szczegóły i wszytsko łączy w jedną całość a do tego oczywiscie najwazniejsze jest to co w środku. Chociaż oczywiscie nie zawsze bo jak wczesniej pisałam każdy jest inny 🙂

    • Deawu

      Na początku powiem że nie wszystkie kobiety ale jednak duża większość patrzy na pieniądze, tak taka jest prawda. Facet który ma miliony może mieć prawie każda kobieta, wiem jak jest jak się podjeżdża super audi lub słaby fiat. Tutaj wyszła moja szczerość ale nie winie was za to każda kobieta chce faceta który umie zadbać o rodzina, z którym będzie czuła się bezpiecznie.

  • Na Zawsze Twoja
    Odpowiedz

    Ale to bardzo dobrze ze jestes szczery, tym bardziej ze ja sie z Tobą zgadzam. Bardzo dużo z nas leci na kase, niestety, i wstyd mi troche za te kobiety. Ale tak jest. Nie zgodzę się jednak ze facet z kasą moze mieć kazdą kobietę. Chyba ze ma super charakter, wtedy rzeczywiście może mieć kazda, bo poleci na niego ta co chce jego pieniędzy i tak której zalezy na tym jaki jest w srodku. W takim wypadku wgl nadmiar pieniedzy moze przeszkadzac bo taka osoba nawet jak chce przyciągnąc kobietę swoim charaterem to tak naprawde nie wie czy to własnie on spowodował że ta dziewczyna jest z nim czy raczej stan jego konta.
    Piszesz tez przy kimś z pieniędzmi możemy czuć sie bezpiecznie. To ze on ma pieniądze nie znaczy ze zadba o rodzinę, no moze zapewni jej jakiś tam dobry poziom życia, ale może nie dać tego co najważniejsze, czyli miłości, opieki, szacunku troski i tak dalej, i tak dalej………. To jest baaaaaardzo długi temat i przekazałam tu tylko mały procent z tego co mam do powiedzenia, ale nie będe sie rozwodzić bo czasu nie starczy hehe 🙂

    • Deawu

      Napisałem że może mieć prawie każda kobieta, wiem że nie wszystkie niektóre chcą mądrych, inne są business woman i potrzebują innych rzeczy niż kasa. Racja nie jeden facet z pieniędzmi to cham i burak myślący tylko o sobie, dobrze mówisz że to długi temat a do teko każdy jest inny i wszystkich nie omówimy 🙂

  • bellatrix2009
    Odpowiedz

    Witam, bardzo mi miło pana poznać… bardziej realnie. 🙂 Czy mnie się zdaje, czy to wrocławskie zdjęcie…? I… jak to ,,w średnim wieku”? Matko z córką, to ja już chyba jestem poza nawiasem…??? W dodatku… w tę drugą stronę… ;)))

    • Deawu

      Tak jedno z nich było robione we Wrocław rok czasu tam mieszkałem i pracowałem super miasto, następne fotki to Sopot i Kraków. Wieku może jeszcze nie zdradzę 🙂 ale tak to jest że wyglądam dużo młodziej niż rówieśnicy, od zawsze dbam o zdrowie i prowadzę aktywny tryb życia lubię sport.

  • Na Zawsze Twoja
    Odpowiedz

    No tak.. nie damy rady, ale powiem Ci że z reguły i tak jest tak że potem trafi sówj na swego. Ten cham i prostak z kasą znajdzie sobie pustą lalę i będą szczeslwi… A ten normalny i mądry znajdzie wartościową kobietę i też będzie super 🙂 Tylko trzeba się dopasowac… a z tym juz bywa trudniej 🙂 hehe

    • Deawu

      Jak by ludzie się dopasowywali pod względem charakteru a nie pożądania to było by ok, ale tak to jest że czasami coś nam odbiera rozum a miłość jest ślepa.

  • Na Zawsze Twoja
    Odpowiedz

    taaak, tak się dzieje niestety… ale to trzeba po prostu wiedzieć w kim się zakochiwać, na co zwracać uwagę i czym się kierować w doborze partnera… łatwo się mówi.. ale mi chyba na razie to się udaje…. CHYBA 🙂

    • Deawu

      Tak łatwo nam się mówi powie wiele milionów osób, na pewno znajdziesz tego jedynego cudownego i będzie dobrze 🙂

  • bellatrix2009
    Odpowiedz

    🙂 A ja przez całe życie mieszkam całkiem niedaleko Wrocławia. Uwielbiam to miasto, ale… mieszkać tam? Nieee… 🙂 Nie dziwię się, że i pan nie zagrzał tam miejsca na długo. Trudne komunikacyjnie i za bardzo… zaludnione, jak dla mnie.
    Kwestię wieku… pomijam ostrożnie…, chociaż to ,,dużo młodziej” brzmi strasznie intrygująco. 😉

    • Deawu

      hehe, nie jest takie złe dużo możliwości rozrywki lub kultury 😉 teraz o miejscu zamieszkania decyduje praca gdzie jest tam się mieszka. Oczywiście najlepsze rozwiązanie to pod jakimś miastem cisza spokój i blisko do wszystkiego o czym się pomyśli a co jest w dużych miastach. 🙂

  • Na Zawsze Twoja
    Odpowiedz

    No jasne 🙂 każdy kiedyś znajdzie…. ale jakoś w tym momencie mi się do tego nie spieszy…

    • Deawu

      w tych sprawach nie ma co się śpieszyć bo jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy 🙂

  • bellatrix2009
    Odpowiedz

    Coś napisałam tu wcześniej, ale… chyba znikło gdzieś w gąszczu komentarzy. Nie wiem, czy odtworzę, ale… pisałam, ze mieszkam od urodzenia pod Wrocławiem i uwielbiam to miasto. Że jednak mieszkać w nim nie umiałabym, bo jest zbyt przeludnione, za mocno asfaltowe i bardzo trudne komunikacyjnie.
    Napisałam też, ze kwestię wieku pomijam ostrożnie, chociaż to ,,dużo młodziej niż rówieśnicy” brzmi strasznie intrygująco. 🙂 Miłego wieczoru. 🙂

    • Deawu

      Wszystkie wpisy są tylko czekają na akceptację 😉 To prawda dużo ludzi zwłaszcza w sezonie nauki studentów których przybywa podobno 100.000, duże korki raz przez nie nie dojechałem do pracy ale to było tuż przed wprowadzeniem zakazu wjazdu do miasta ciężarówek nie wiem jak jest teraz. Dziękuję miłego wieczorku życzę 🙂

  • bellatrix2009
    Odpowiedz

    Teraz??? Korki są jeszcze większe… 😉 A na dodatek na wjeździe na A4 od strony mojego miasta ustawiono… bramki, jasny gwint. Niedługo pozostaje nam wjazd do Wrocka starą, tradycyjną trasą, jak za króla Ćwieczka, zwłaszcza tym, którzy odjeżdżają do pracy codziennie i mają bliżej do celu jadąc autostradą.

    • Deawu

      Jechałem ostatnio z Katowic A4 w stronę Wrocławia i też już stoją gotowe bramki… niestety od Euro 2012 będą pobierane opłaty 🙁 a było tak fajnie

  • bellatrix2009
    Odpowiedz

    Było, było…, ale co nam po tym… 🙂
    Trzeba będzie się przyzwyczaić. Z początku mowa była tylko o ciężarowych, teraz słychać już o wszystkich bez wyjątków. Cóż… biznes, to biznes…
    Pozdrawiam czwartkowo. 🙂

    • Deawu

      To Ja powiem Tobie coś ciekawego że słyszałem o pomysłach rządzących którzy ustawią takie bramki wszędzie i każdy nawet osobówki będzie posiadał nadajnik i co miesiąc będziemy płacić za ilość przejechanych kilometrów, pozdrawiam miło że dostaje tyle komentarzy 🙂

  • bellatrix2009
    Odpowiedz

    No i powiedziałeś w złą godzinę, bo właśnie uciekam do córki. 🙂 Dostajesz komentarze… no właściwie tak, ale potraktowałam to raczej jako ciekawą rozmowę. Zawsze intrygują mnie nowo poznane osoby. A że jest tu dobry system, to można pogadać. Chyba można…? Na swoim blogu nie mam takiej możliwości – pod tym względem onet oferuje fajniejsze rozwiązania, ale… tam już mnie nie ma. Może kiedyś jeszcze wrócę na stare śmieci. 🙂
    Spadam. Do miłego. 🙂

    • Deawu

      Też to traktuję jako miła i ciekawa rozmowa 🙂 U mnie zawsze jesteś mile widziana i za wszystkie myśli przelane na ekran WIELKIE dzięki 😉 pozdrawiam do miłego 🙂

    • Ziad

      steph james April 5, 2011 I love, love, love the fresh chicken and duck eggs from Garden Girl Farms! Lately I’ve been using them in my baikng and my recent lemon chiffon and lemon cream cake came out absolutely fabulous .it’s all about the ingredients! Thanks Cassie for introducing me to your amazing eggs!

    • Deawu

      amazing eggs 🙂 hhee

  • bellatrix2009
    Odpowiedz

    Dziękuję pięknie. 🙂

    • Deawu

      Naprawdę się cieszę raduje i też dziękuję 🙂 miło porozmawiać z kimś kto myśli podobnie

  • Olek
    Odpowiedz

    Cieszę się, że podoba Ci się skrypt statystyk, które ja sam używam.
    Twój blog wygląda ciekawie. Byle dalej się tak rozwijał…
    PS
    Chyba razem mieszkamy w Trójmieście. 🙂

    • Deawu

      Dziękuję 🙂 na pewno będzie się rozwijał tak jak do tej pory, na razie dość duża przerwa we wpisach ale trochę mało czasu wolnego. Mieszkam na południu polski w Sopocie byłem rok temu na wakacjach w Gdańsku kiedyś pracowałem więc zwiedziłem okolice.

    • Selena

      osoby zadały mi ostatadnio pytaadnie – jak (i czym?) skłaaddano perioaddyki w latach, gdy miaadłem z tym jakiś konadtakt. cieadkawe pytaadnie: bewoim pokaadzuje przeadpaść, jaka dzieli „epokę

    • Deawu

      Coś w tym jest.

  • Ewe...
    Odpowiedz

    Widzę, że osoba, która niedawno komentowała mojego bloga, jest naprawdę interesującą postacią. 🙂 Przeglądam tak sobie twojego i dochodzę do wniosku, że cię podziwiam. Bardzo mi się podoba tutaj… Powodzenia! 😀

    • Deawu

      Dzięki, Twój blog też fajny i na pewno będzie miał duże zainteresowanie, zwłaszcza po dodaniu takich ładnych zdjęć 🙂 to dopiero początek ale widać że się nie poddasz jak większość blogów w Polsce, które kończą się po pierwszym wpisie, powodzenia 😉

  • Ewe...
    Odpowiedz

    No i zgodne z przeczytanymi słowami zdecydowałam się… na dodanie twarzowych fot 🙂

    • Deawu

      Fajnie z chęcią wpadnę jeszcze raz by zobaczyć 🙂 pozwoliłem sobie zmienić adres bloga który podałaś z „powiejsku.blog.onet.pl” na „powiejsku.blog.pl” ten pierwszy był nieprawidłowy, na przyszłość będziesz wiedzieć jaki dodawać 😉

Leave a Comment

Jak chcesz to napisz

śmiało ;) bądź cierpliwym człowiekiem, nie jestem ciągle przy kompie