Darmowa siłownia to nie wszystko, myślę że można zrobić nawet tak by ludziom ćwiczącym płacić. W myśl Elona Muska że patenty są dla słabych, rozdaję fajny pomysł za darmo, dla dobra ludzkości.

Podnoszone w górę sztangi i ciągnięte w różne strony linki, powinny być podłączone do generatorów prądu. Tak jak np. jadące z góry Elektryczne samochody, gdy hamują odzyskują energie elektryczną.

Najlepiej jakby w siłowniach były baterie do przechowywania energii, w ten sposób nie traciło by się dziesiątków procent na przesyłach.

Myślę że teraz jest duża świadomość ludzi o naszym ciele, i wielu chce uprawiać sport by być długo zdrowym i silnym. Wyprodukowana w ten sposób zielona Energia mogła by np. zasilać auta elektryczne, bo ciągle kupując czy to ropę czy gaz czy węgiel, dużo tracimy pieniędzy.

Odnawialne źródła energii są najlepsze, wiem że fajne siedzieć sobie w biurze w kopalni i dużo zarabiać. Można też siedzieć w jakiejś radzie nadzorczej np. Orlenu i mieć za to dużo kasy, dać dużą marże do paliwa i się cieszyć.

Tylko że za te wszystkie pieniądze które wydajemy na ropę, bezpośrednio lub pośrednio od Rosji, pasiemy swojego wroga który kiedyś kupi za to rakiety i spuści nam je na głowę …

Trzeba zmusić polityków by na każdym dachu montowane były panele fotowoltaiczne i pompy ciepła, zamiast dawać tarcze do prądu, gazu, paliwa itp.

Myślę że da się tak zrobić byśmy mieli energie elektryczną za darmo, tak jak kiedyś chciał zrobić Nikola Tesla. Tylko trzeba zmusić do tego polityków którzy chcą wiecznie zarabiać na np. marży z paliwa do naszych aut.

Darmowa siłownia
Darmowa siłownia

Darmowa siłownia


Energia odnawialna pochodząca z ciał tańczących ludzi – takie innowacyjne i ekologiczne rozwiązanie zostało zastosowane w klubie SWG3 w Glasgow. Wszystko dzięki opracowanej przez firmę konsultingową ds. energii geotermalnej TownRock Energy technologii BODYHEAT.Vienio na EKO LIVE: Ekologia jest tak prosta, jak mycie zębów

„W SWG3 w Glasgow uruchomiło system, który wytwarza energię odnawialną z ciepła ciała ludzi przebywających na parkiecie” – podało BBC.

Technologia BODYHEAT działa na zasadzie przenoszenia gorącego powietrza do licznych otworów zainstalowanych w pomieszczeniu. „Energia następnie wraca do pomp ciepła, jest podnoszona do odpowiedniej temperatury i emitowana z powrotem” – czytamy. 

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2022-10-07/szkocja-energia-odnawialna-z-tanca-w-klubie-swg3-w-glasgow-zastosowano-technologie-bodyheat/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *