Cytaty2 i Książka.

Fajne cytaty np. “Nie przeszkadzaj dzieciom, gdy jeżdżą na deskorolce.” 🙂

“Pogłaszcz Kota napotkanego na ulicy”.

Fajna książka która daje trochę inne spojrzenie na świat, coraz częściej słyszymy o motywatorach. Filmach co nas uczyć mają zarządzania czasem, całkowicie nam go zabierając, nie marnując go a zdobywając pieniądze. Oczywiście nic w tym złego chyba że ta zabawa nie ma końca, można też popatrzeć w niebo i się namyśleć. I to chyba też o tym.

“Mów prawdę a przynajmniej nie kłam”. Następny fajny cytat z książki. “podążaj za tym co wartościowe a nie wygodne.”

cytaty2
deszcz-rain

Zakładaj, że Twój rozmówca może wiedzieć coś, czego ty nie wiesz”.

Ostatnio miałem małą przeprowadzkę i na starych szachach znalazłem jeden z ulubionych, cytatów młodzieńczych lat :).

“Przeciwnik wydaje się trudny, dopóki się go nie pokona”

Tak naprawdę ważne jest co czujemy i w tedy powinniśmy podjąć pewne zmiany zarządzania czasem a nie jakiś schemat. Oczywiście to pomaga Ziemianom i jest spoko, ale ta książka Jordan B. Peterson. nie o tym.

Traktuj siebie tak.

Jak traktujesz osoby.

Na których Ci zależy.

Nie porównuj się z tym.

Kim inni są dzisiaj.

Ale z Tym, kim Ty byłeś

wczoraj.

Cytaty2.

Zanim zaczniesz krytykować

Świat – Zaprowadz porządek

we własnym domu

Fajnie gdyby dało się spać gdy księżyc świeci. Gdyby dało się zapomnieć o Klasase lub zacząć od nowa … Fajnie gdyby może to Kalifornia a nie Zawiercie.

Mimo wszystkie wydarzenia najgorsze ważne by iść do przodu systematycznie, nikomu źle nie życząc a od siebie wymagając więcej. A jak chodzi o najlepsze wydarzenia to wiecie co zrobić 😉

PILNUJ SYLWETKI. PLECY PROSTE.

RAMIONA WYCIĄGNIĘTE.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.