Program Pierwszy (pr1) Poczta – live – 15:24 ;)

 In Muzyka, Polityka, Życie

Poczta Polska. Jeszcze słucham audycji bo muza się fajna włączyła :). Później nie wiem. W radio pr1 mówią o poczcie polskiej największym polskim pracodawcą. Mówią że są tacy, dziennikarze bronią poczty, mimo że wszystko przenosi się w net który jest darmowy, z szybkością światła, wygodny, ma konkurencje, itp.  a nie dotowany przez wszystkich jak Poczta.

„Właściciel Biedronki to największy prywatny pracodawca w Polsce i jeden z największych podatników. Ile osób zatrudnia i jakie płaci podatki?” Aha Poczta jest największym pracodawcą państwowym, no to k… gratulacje, mając kasy miliardy z budżetu państwa co za sztuka być największym. Fakt jest konkurencja urzędników np. ZUS itp. ale kiedyś bez poczty się nie dało. A teraz jak się dużo teleportuje w sekundę w internecie to po co poczta polska ? Niech będzie firma prywatna a nie monopolista, który mówi jeszcze jaki jest fajny, skoro poczta jest taka super to niech sama na siebie zarabia ok ?

tymczasem

Poczta to ściema. Państwowa firma w której nie dla się o to by firma była opłacalna. Bezsensowne przesyłanie listów poleconych między pocztami i ludźmi, po to by koledzy z poczty mieli pracę. Każda tego typu firma państwowa jest do kitu, oni się nie martwią by zarabiać przynajmniej na siebie bo mają miliardy z budżetu. Szefowie mogą dawać podwyżki kolegom bo przecież za to wszyscy płacą i firmę zawsze będzie stać na dobre zarobki. Nikt nie przejmuje się rachunkami jak zabraknie pieniędzy to z budżetu się weźmie luz.

 

Recommended Posts
Comments
  • Deawu
    Odpowiedz

    18.12.2016 – Czasami czytam swoje stare wpisy i mam ochotę coś dodać 🙂 

    POczta która ma kasę od nas wszystkich, (czy się korzysta czy nie) wysyła bezsensowne polecone listy między urzędami w polsce … ta firma jak np. piramida finansowa ZUS czy inni dotowani z budżetu (pomijając policje itp.) wykańczają polske 

Leave a Comment

Poczta

Jak chcesz to napisz, bądź wyrozumiała/y nie siedzie ciągle przy komputerze ;)

Start typing and press Enter to search

demokracjasłonce eneria