Sklep Internetowy na WordPress

 In Muzyka, WordPress

30 października 4210 – Sklep Internetowy to ciekawa opcja którą można pobrać jako dodatek do WordPress. Sklep w którym są między innymi dostępne ziarna to zupełny przypadek a sklep jest tylko przykładem, nie da się dokonywać zakupów. Przypomniało mi się.

„My zasadzimy, zasadzimy ziarno.
Pole, którego po horyzont nie da się ogarnąć.
Dla jednych trutką, a dla innych karmą.
Jednym błogosławi, innym przyszłość wróży marną”.

[wpsc_products product_id=’6378′]

Wpis na raty, cdn…

01.11.0124 – Trochę poczytałem o takiej formie działalności gospodarczej i niestety nie jest to taki proste 🙂 sklep internetowy funkcjonuje podobnie jak stacjonarny trzeba założyć firmę itp.

Dodatek – WP eCommerce jest darmowy i mógł by wystarczyć jednak trzeba ponieść opłaty kupna polskich bramek płatności elektronicznej np. Dotpay czy Przelewy24, każda z nich to 123 zł.

Oprócz darmowego dodatku WP eCommerce jest oczywiście wiele innych systemów sklepowych do wyboru, pobawię się jeszcze tym sklepem i coś później napiszę 😉 tymczasem

ps. „Żadna pasja nie pozbawia umysłu, wszelkiej mocy rozumowania i działania, tak skutecznie jak strach” – Edmund Berg o rzeczach wzniosłych i pięknych.

03.11.2014 – Przepuściłem wpis o Dawid Cameron bo jakoś tak wyszedł z rękawa, o sklepie nie zapomniałem i nie skończyłem go badać 😉 cdn.

.


^^

23609 – to kod rabatowy na 50 zł 😉 czyli nic nie płacicie za niektóre rzeczy, ilość promocyjnych paczek ograniczona 🙂

Recent Posts
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Andek
Gość

Spoko że dali taki dodatek – ludzie blogi na wordpressie stawiają, to moze i większosć sklepów niedługo będzie na darmowej wtyczce. Aczkolwiek, gdybym miał zamiar samemu rozpoczynać działalność to mocno przemyślał bym zakup gotowego sklepu od jakiejś firmy, która się w tym specjalizuje lub zlecenie napisania strony od zera. Chyba jednak lepiej zainwestować niż stosować darmowe półśrodki. A co do kasy no to niestety tak różówo nie jest. Jak chcesz sprzedawać bez rejestracji to zostaje tylko Allegro, ale i tutaj może Cię skarbówka dziabnąć jesli się okaże, że „prywatnie” sprzedajesz tyle co sklepy 😉

Z tabletu pisze
Gość
W sumie też racja, że jak się ładnie poukłada to taki sklep zapewne może całkiem profesjonalnie wyglądać. W końcu dzisiaj połowa webmasterów – freelancerów jedzie na gotowcach robionych pod wordpressa. Więc jakiś ładny theme plus odpowiednie widgety i sklep całkiem udany. Natomiast minus jest taki, że pomimo ładnego wyglądu darmowe rozwiązania dla półprofesjonalistów da się rozpoznać chociażby ze względu na ich powtarzalność na wielu stronach. Więc plusem osobnego zlecania (zakładając, że ktoś nie robi strony na gotowcach] jest na pewno unikalność i lepsze dostosowanie sklepu do indywidualnych potrzeb. Przy okazji: drobna uwaga co do bloga – jak nie wpiszesz captcha… Czytaj więcej »
Magda O.
Gość

Polecam zwrócić uwagę na FileStore, polską wtyczką sprzedażową dla WordPress’a.

Magda O.
Gość

Powodzenia! Trzymam kciuki 🙂

Poczta

Jak chcesz to napisz, bądź wyrozumiała/y nie siedzie ciągle przy komputerze ;)

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search

NieznanyDawid Cameron o polskich pracownikach