Darmowy internet

 In Czas na zmiany, Muzyka, Wiadomości, Życie

Już od jakiegoś czasu działa w Polsce darmowy internet, ja dopiero niedawno się o tym dowiedziałem od znajomych którzy się dziwili że siedzę gdy ciemno i korzystam z darmowych  nocy bez limitów. Niestety mobilne internety z sieci komórkowych mają limity korzystania z sieci, za to zaletą jest możliwość korzystania w całym kraju i dla mnie to ważniejsze niż limity, może niedługo problem zniknie za sprawą darmowego internetu ?

Trochę poczytałem o Areo2 i na podstawowe czynności czyli: poczta, pogoda, gazeta internetowa, powinien wystarczyć, są opinie użytkowników że można nawet oglądać filmy w najgorszej jakości na YouTube. Przyznam się że parę lat temu słabo wierzyłem rządzącym że stworzą taką sieć z której każdy za darmo będzie mógł korzystać, internet to nieskończona przestrzeń wiedzy i danie jej każdemu to super sprawa nawet jeżeli jest wolny.

Darmowy internet

Darmowy internet

Darmowy internet może mieć każdy kto ukończył 18 lat, wystarczy wypełnić wniosek tradycyjnie lub on line. Kaucja za kartę sim to 20 złoty do tego 7 złoty przesyłka pocztowa, internet działa dzięki modemowi więc jak ktoś nie ma to musi doliczyć około 50 złoty koszt urządzenia i można się cieszyć dostępem do sieci za darmo.

Obecnie zasięg mobilnego Internetu HSPA+ jest dostępny dla 88,15% Polaków i osiągany na obszarze 72,26% powierzchni Polski.

Dlaczego darmowy i kto to sponsoruje ?

„Aero2 to spółka, która wygrała przetarg na częstotliwości 2500-2600MHz służące do obsługi sieci bezprzewodowej LTE. Umowa z Urzędem Komunikacji Elektronicznej jest taka, że w zamian za częstotliwości spółka musi udostępniać Polakom darmowy internet do grudnia 2016 roku.”

Co później po 2016 roku nie wiem ale może będzie jakaś kontynuacja tego super pomysłu, nie wiem jak wy ja na pewno spróbuję i przetestuję darmowy internet 🙂

 

 

Recommended Posts
Showing 2 comments
  • Ola
    Odpowiedz

    Fajna sprawa z tym internetem, ale pewnie będzie strasznie mulił jak wszyscy na nim będą siedzieć. O słuchaniu muzyki pewnie można już zapomnieć a o oglądaniu seriali, filmów to już na pewno :/
    Tak wgl to masz bardzo ciekawego bloga i strasznie ładny jest 😀

    • Deawu

      Pewnie tak, będzie wolny ale jeżeli ktoś nie ma kasy to lepsze takie coś niż nic, w naszych czasach internet to podstawa a za jakiś czas z pewnością niezbędna rzecz. Dziękuje 🙂

Leave a Comment

Jak chcesz to napisz

śmiało ;) bądź cierpliwym człowiekiem, nie jestem ciągle przy kompie

Pisanie pracDziennikarstwo