Napad na bank

 In Wiadomości, Życie

Data i miejsce wydarzenia – 21.02.2012 Warszawa  – Myślałem że udany napad na bank w naszych czasach jest niemożliwy ale potwierdza się to że wszystko jest możliwe. Oczywiście mam swoje teorie spiskowe na ten temat. W skrócie wczoraj pewien facet wpłacał kasę do banku poprzez coś podobnego do wpłatomatu ale zamiast pieniędzy włożył pocięte gazety a bank zaksięgował kwotę 1,5 mln euro na konto, gościu kupił za to złoto i uciekł.

Napad

Napad

Wiem jak jest gdy się wpłaca kasę do banku i skrupulatnie pierwsze pani później maszyna liczy, podwójna kontrola byle zminimalizować lub całkowicie zlikwidować próbę pomylenia się a tutaj ok. 4,5 mln złotych nie sprawdzili i zaksięgowali na koncie, sorry ale jak dla mnie to ściema, pewnie znajdom teraz kozła ofiarnego a ten kto to wymyślił uniknie kary i będzie mieć największa działka.

Cały artykuł znajduje się na stronie – Wirtualna Polska >>>

 

Recommended Posts
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Egon
Gość

dobre 🙂

bellatrix2009
Gość

Troszkę zaskoczyła mnie treść tego postu, ponieważ oczekiwałam czegoś innego, a tu … bank… :))) Ale nie jestem, broń Boże rozczarowana, raczej przyszło mi na myśl, jak łatwo jednak oszukać tak poważne /zdawałoby się/ instytucje…, zwłaszcza, kiedy próbują opierać się wyłącznie na elektronice.

bellatrix2009
Gość

No sam powiedz… miał czekać, aż go złapią? Jeśli udało mu się wypłacić taką kasę, to pewnie nie działa nawet system monitoringu… A może to był ktoś z pracowników banku, kto o tym dobrze wiedział? Musiał też wiedzieć, jak oszukać ten system.
Dobrej nocy. 🙂

Poczta

Jak chcesz to napisz, bądź wyrozumiała/y nie siedzie ciągle przy komputerze ;)

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search

ortografiatruskawki