Religia

 In Muzyka, Życie

Rozmowa z wierzącym, ostatnio głośno o fanatykach religijnych (Francja) z sekty ISLAM, niektórzy to rozróżniają jako radykalny islam, Mi temat od dawna znany ale jeszcze mało osób rozumie zagrożenia jakie na nas czekają, a są to walki religijne o lepsze życie po życiu … w skrócie ktoś im wmawia że jak zabiją niewiernych czyli takich którzy nie wierzą w Allaha, to będą nagrody w niebie, nie wspomnę tym razem jakie …

Rozmowa toczyła się pod tym linkiem  😉

to taki jeden długi cytat:

 

„Dawid – 2 dni temu
kiedy ludzie się ockną i zrozumieją że każda religia to ściema ? …
Odpowiedz · 1
Ukryj odpowiedzi

Gotquran – 2 dni temu

nastepny facepalm… nie kazda religia to siciema! do tego widze nie kumasz ze islam to nie „tylko” religia a system totalitarny… > film „CZYM JEST ISLAM” wybacz ze nie mam ochoty odpisywac kazdemu niekumatemu bo bym tu siedzial wieki
Odpowiedz ·

Dawid – 2 dni temu

+Gotquran – która religia jest prawdą i który z setek bogów jest prawdziwy ? bo czemu na zło na świecie nie reaguje wszechmocny to pewnie mi nie odpowiesz ?
Odpowiedz ·

Gotquran – 2 dni temu

+Dawid – ta ktora oferuje zbawienie. no chyba ze nie wierzysz w to ze dusza jest niesmiertelna. czemu zlo na swiecie? a ty masz wolno wole? czemu nie reaguje wszechmogacy? tzn ty bys chcial zeby cie juz nie bylo? bo wedlug twojej „logiki” Bog musialby cie unicestwic gdy zrobisz twoj pierwszy zly czyn ..
Odpowiedz ·

Dawid – 2 dni temu

+Gotquran – 🙂 tak Ja mam wolną wole, nie rozumiem czemu wnioskujesz że che by mnie nie było ? chce żyć ale nie wierzę w boga, za dużo zła a on nie reaguje, nie chce wierzących obrażać czytałem wiele na temat religii i to nie tylko chrześcijańskiej, nie wiem czy wiesz ale mniej więcej na każdym kontynencie, jest inny bóg a w historii były już ich setki lub tysiące, nie wierzę że można wszystko ale nie reaguje się na bardzo złych ludzi którzy czynią krzywdę dobrym, o ile religia nie jest zła to mi ona nie przeszkadza, ale chyba wiesz co się dzieje we Francji i w historii, inkwizycja, zabijanie w imię boga niewinnych ludzi itp. itd. Ty krytykujesz Islam ale jesteś za inną odmianą delikatnie mówiąc religii : http://real-blog.eu/2013/10/08/religia/#!prettyPhoto/1/ nie wierzę ale nie jestem satanistą chcę dobra dla każdego na ziemi, wierzcie sobie w spokoju tylko nie wyrządzajcie krzywdy innym ludziom …
Pokaż mniej
Odpowiedz ·

Gotquran – 2 dni temu

+Dawid – jak bym byl psychologiem to bym bral za ta robote gruby szmal ale dobra odpowiem ci: wolna wola oznacza ze mozesz wybierac co robisz a wiec mozesz robic dobro i zlo – to od ciebie zalezy. wiec jesli sie czepiasz ze jest zlo na swiecie wtedy oznacza to ze jakas tam ilosc osob wybrala zlo a wiec jesli chcesz zeby Bog mial ingerowac za kazdym razem gdy dzieje sie zlo wtedy i ty musialbys zginac gdy tylko zrobisz cos zlego

co do francji i inkwizycji: wiesz dlaczego doszlo do inwizycji? zaloze sie ze nie bo bys tego nie przytaczal. a wiec inkwizycja to dziecko islamizacji. tak islamizacji, poniewaz islam juz za czasow mahometa zabijal, plondrowal i nakazywal ujarzmiac kazdego kto nie jest muzulmaninem -> w playliscie „Polityczny islam” znajdziesz filmy o dzihadzie. jako ze we francji i hiszpanii byla masa muzulmanow i wiara chrzescijanska zostala pomieszana z muzulmanska z czego wychodzily potem takie rzeczy ze wolno uprawiac sobie pedofilie bo w islamie nie ma dolnej granicy zawierania „malzenstwa” a potem wolno takie male dziecko wykorzystywac w „inne” sposoby bo jest przeciez zona. dlatego tez powstaly inkwizycje aby oczyscic chrzescijanstwo z herezji . faktycznie byly rowniez i mordy na indianach itd ale zastanow sie: jakimi wersetami / naukami Biblii byly one podpierane? indian nie uznawano nawet za ludzi cywilizowanych!
Pokaż mniej
Odpowiedz ·

Dawid – 2 dni temu

+Gotquran – Myślę ze Cię nie przekonam a Ty mnie tym bardziej, ale spoko że w miarę spokojnie pogadaliśmy bez większych spięć, POKÓJ
Odpowiedz ·

Gotquran – 2 dni temu

+Dawid – https://www.youtube.com/watch?v=NX-zPldG6OE&index=6&list=PLwnwV15JXFGIJbYfKnQdRsGV5YQLBePZH
Odpowiedz ·

Dawid – 1 dzień temu

+Gotquran – sorry ale nie chce mi się już drążyć tematu, pomyśle nad Twoją opinią i tym co powiedziałeś, a Ty pomyśl o tym co ja powiedziałem, może kiedyś jeszcze pogadamy, 3m sie nie chce dla żadnego człowieka źle, ale jak widzę największą religie świata która zabija niewiernych jak np. teraz w Francji to mam dość wszystkich religii, na które nie ma żadnych racjonalnych dowodów, ale pomyślę i się zastanowię o czym mówiłeś
Odpowiedz ·

Gotquran – 1 dzień temu

+Dawid – chyba zapomniales ilu ludzi wybili ateisci : pan hitler i pan stalin – to nie bylo we sredniowieczu wiec…
Odpowiedz ·

Dawid – 1 dzień temu

+Gotquran – znam historie religii i ateistów w każdym środowisku znajdzie się czarna owca, ale wśród ateistów są też ludzie spoko a religia sama w sobie jest oparta na kłamstwie i manipulacji … na prawdę szkoda gadać zastanówmy się oboje trochę nad tym co zostało powiedziane, biorąc pod uwagę jakie padają argumenty a raczej ich brak na stronach internetowych w rozmowach głównie młodych ludzi, to i tak jestem zadowolony, nie chce Cię przekonywać wierzysz w jakiegoś boga spoko mi to nie przeszkadza, do puki nie uważa się mnie za kogoś gorszego, lub np. nie wysadzi ktoś ludzi w imię boga …
Odpowiedz ·

Gotquran -1 dzień temu

+Dawid – religia jest oparta na klamstwie? a na jakim to? a nie przypadkiem ateizm jest oparty na klamstwie?

jesli bys ogladal moje filmy to bys zrozumial dlaczego islamisci sie wysadzaja w powietrze ale widze ze ja filmy robie tylko dla niewielkiej grupki osob.
Odpowiedz ·

Dawid – 1 dzień temu

+Gotquran – spokojnie może trochę za ostro powiedziałem … nie przyznałeś się w jakiego boga wierzysz więc trochę kontakt utrudniony, ale np. jeżeli jesteś Chrześcijaninem przeczytaj wszystkie biblie i sam bezstronnie oceń czy to na serio prawda i jedyny dowód na istnienie boga ? rozmowa na gorąco jest bez sęsu religia ma pewne blokady które nie pozwalają ci nawet wątpić przez chwilę ale z czasem może być inaczej a pisze to długoletni były ministrant 😉
Odpowiedz ·

Gotquran – 22 godziny temu

+Dawid – wszystkie Biblie? a ile ich jest?
Odpowiedz ·

Dawid – 18 godzin temu (edytowany)

+Gotquran – miałem na myśli – Stary Testament i Nowy Testament plus parę innych listów apostołów, jeżeli jesteś Katolikiem tak ? tak sobie napisałem Biblie 🙂 jeżeli Judaizm to np.:
„Dla judaizmu najważniejsza jest najstarsza część Biblii – Pięcioksiąg Mojżeszowy, który opisuje powstanie świata, losy Żydów od czasów Abrahama aż do powrotu z Egiptu do ziemi Kanaan, oraz – co dla żydów jest najważniejsze – podstawowe zasady judaizmu, od sposobu sprawowania kultu i obchodzenia świąt, po szczegółowe zasady odżywiania się i ubioru. Na Pięcioksiąg składają się księgi:
Rodzaju;
Wyjścia;
Kapłańska;
Liczb;
Powtórzonego Prawa.”

lub

Obecnie większość ksiąg Starego Testamentu uznaje się za dzieła złożone (powstałe w obecnej formie z dzieł więcej niż jednego autora, m .in. tzw. teoria źródeł), które poprzedzała tradycja ustna i proces redakcji. W niektórych księgach Starego Testamentu występują wyraźne nawiązania do literatury Bliskiego Wschodu, np. w opisie powstania świata, albo w treści psalmów i ksiąg mądrościowych.
Najstarsze partie Starego Testamentu (np. Wj 15,21) powstały około X wieku p.n.e., najnowsze pochodzą z II lub nawet I wieku p.n.e. (Księga Daniela) źródło Wiki
Pokaż mniej
Odpowiedz ·

Łukasz – 17 godzin temu

+Gotquran Ty bierzesz jakieś twarde narkotyki ?
|Religia to jedynie straszak , islamiści to wiedzą i nie boją się wysadzić w powietrze.
A w Koranie przecież jest napisane że samobójstwo to grzech śmiertelny.
Z tym że nie ma czegoś takiego jak grzech …
Odpowiedz ·

Gotquran4 – godziny temu

+Dawid – Jesli mowisz o Biblii tojest ona jedna a Stary Testament jest ksiega napisana dla Zydow
Odpowiedz ·

Gotquran4 – godziny temu (edytowany)

+Łukasz – przepraszama ze tak powiem ale: ty idioto: sura 9:111 nikt nie popelnia samobojstwa tylko zabija i zostaje zabitym!!!
xxx
Odpowiedz ·

Dawid – 2 godziny temu

+Gotquran – przed wcześnie pochwaliłem ze miłą rozmowę dwóch odmiennych stanów świadomość 🙂 mam polemizować z tym czy biorę twarde narkotyki ? bo takie jest pytanie lub czy jestem idiotą ? 🙂 według mnie rozmowa niemerytoryczna a polegająca na obrażaniu się jest czasami spoko, i nawet praktykuje ale nie tym razem 😉 jak chcecie konkretnie rozmawiać to przedstawcie się z Imienia i Nazwiska i odpowiedzcie na moje pytania, a później ja odpowiem na wasze pytania ok /? inaczej to ignoruje i uważam temat za zamknięty, szkoda mi czasu na pierdoły ! jak się odniesiecie do tych wszystkich zarzutów :https://www.youtube.com/watch?v=xEZIgqWoJXI ??
Pokaż mniej
Odpowiedz ·

Gotquran50 – minut temu

+Dawid = dobra zegnam nie mam czasu na trolow
Odpowiedz ·”

.

Koniec rozmowy bo chciałem by się przedstawili i odpowiadali na pytania 🙂 nie wiem w jakiego boga wierzy ten wierzący ale dobrze że już koniec rozmowy, trochę przyjemne z pożytecznym zrobiłem u siebie na blogu, gdyby nie zapis tej rozmowy chyba nie chciało by mi się rozmawiać tak długo bo na początku wiedziałem że to nie ma sensu ,,, ale może kiedyś, kto wie może tak, chyba to nie do mnie było o twardych narkotykach i idiocie ale już mi się nie chce tego prostować i dotykać gówna bo wiadomo, tymczasem

Wspólnie bez porozumienia, w wyrazach sprzeciwu wobec nabierania następnych pokoleń na życie wieczne … mamy tylko jedno życie i przeżyjmy je dobrze, zróbmy niebo na ziemi a nie gódźmy się na piekło przez obietnice raju w niebie po życiu … iskra się tli moi mili, jesteśmy tu tylko raz i to jest iskra w porównaniu z życiem ziemi, POKÓJ Bracia i Siostry ! dziś i teraz nie kiedyś w jakimś tam niebie 😉

 





.

Recommended Posts
Showing 4 comments
  • Luna
    Odpowiedz

    Religia – opium dla ludu. Poza tym człowiek szybko daje wiarę nieistniejącemu.
    Inaczej mogłabym ująć jako złudzenia uśmierzające cierpienie. Jeśli pomaga bez krzywdzenia drugiej osoby..jest ok.

    • Deawu

      Łatwiej człowieka ogłupić niż przekonać że został ogłupiony … jasne puki nie krzywdzi to spoko, ale mnie też się nie podoba okłamywanie bez krzywdzenia, manipulacja i kasa którą na tym zarabiają sprzedając coś czego niema, czyli życie wieczne …

  • Luna
    Odpowiedz

    Pisząc o pomocy bez krzywdzenia myślałam o tych, którzy nie mają wsparcia w środowisku, wśród najbliższych i pomocną dłoń uzyskują w osobie duchownej… np. zakonnik. Tacy też bywają i odgrywają niebagatelne znaczenie. I wiesz?… oni wierzą w to co robią i są przepełnieni wiarą. Tylko, że takich właśnie jest niewielu.
    Czytałam ostatnio R.Dawkinsa „Bóg urojony” . Ciekawa pozycja…polecam:)

    • Deawu

      Rozumiem, ostatnio często krytykuje kościoły ale są też Księża którzy są dobrzy, w czasach komuny spełniali pożyteczną role w walce ze złym systemem za co zapłacił swoim życiem Ksiądz Jerzy Popiełuszko … moralnie nie są tacy źli ale, osobiście wolę najgorszą prawdę niż ładniutkie kłamstwo … dość mam zakłamanej do własnych celów interpretowanej rzeczywistości, teraz trochę nie mam czasu ale kiedyś może się skuszę na „Bóg urojony”

Leave a Comment

Jak chcesz to napisz

śmiało ;) bądź cierpliwym człowiekiem, nie jestem ciągle przy kompie

lol