Darmowe RP League of Legend

 In Gry, Muzyka
League of Legends

League of Legends

20.09.0142 – League of Legend – Darmowe RP. Po paru latach grania udało się awansować do złotej ligi, nie wierzę w „Elo hell”. Długo to trwało bo gra nie prosta i sprzętowo też trochę wymagająca, ale to już za mną. Dość często na YouTube można dostrzec filmy oferujące darmowe RP do gry League of Legend. Wystarczy założyć konto dograć do 30 lvl i macie milion RP. Albo wszystkie postacie. Działa to na zasadzie polecenia, jak ktoś poleca grę to otrzymuje RP do wydania w sklepie League of Legend.

 

Jak ktoś za pomocą filmiku nabierze wiele osób to wydaje mu się że zyska w ten sposób :). przykład ^^ , wiem że to jakieś dzieciaki bez wielkiej szkody i doświadczeń życiowych to robią. Większość nawet nie ma ochoty komentować ale ja tak sobie zrobiłem wpis bo chodził mi po głowie ten temat od dłuższego czasu, nie wiem czemu, cdn.

 

League of Legend darmowe RP

League of Legend darmowe RP

21.09.2014 – Jak widać ramka jeszcze srebrna bo trzeba czekać do końca sezonu który się kończy za około miesiąc. Teoretycznie jest możliwość by spaść z powrotem do srebra ale praktycznie znając swoje możliwości nie ma na to realnej szansy. Zresztą gam już jako gold i z gold więc przy okazji o darmowe RP pochwaliłem się swoimi ostatnimi osiągnięciami w tej grze.

Wracając ro gry League of Legend i darmowych RP które pozawalają na zakup np. fajnych skórek do bohaterów to test dużo oszustów i raczej nie ma takiej możliwości z paroma wyjątkami. Nie każdy zna tą grę i muszę wspomnieć o czymś ważnym że to darmowa gra i nie ma możliwości by ktoś za pieniądze kupując RP był w walce uprzywilejowany. Między innymi dlatego tak lubię tę grę. Tutaj nie ma taryfy ulgowej dla bogatych, za kupowanie RP można np. kupić fajne ubranie dla bohatera ale w walce to nic nie pomoże i szanse są równe dla każdego.

Dziś mecz reprezentacji narodowej w siatkówce POLSKA – BRAZYLIA – oczywiście od początku mistrzostw śledzę rozgrywki w radio 1 i video w Internecie. Trzymam kciuki i jestem przekonany że zasługujecie na wygranie mistrzostw, ale jak nie wygracie to i tak WIELKI szacunek za grę na wysokim poziomie od dawna, i z uzasadnionymi nadziejami dobrej gry na przyszłość.

cdn.

22.09.2014 – Polska Reprezentacja Siatkówki BRAWO. Mistrzowie świata. Miło że reprezentacja wygrała ale jakoś specjalnie nie chce mi się tego celebrować całymi dniami, jak by sobie życzyły niektóre media które tyko o tym trąbią. Fajne wydarzenie ale ile można o tym samym gadać tydzień ? :). Politycy też chcą się ogrzać w świetle wygranych by media choć na chwilę przestały pisać o aferach.

Wracam do tematu darmowych RP które można wydać w sklepie League of Legend, 99 % porad które to obiecują to ściema. Ludzie co tworzą tą wspaniałą grę też powinni coś zarobić. I dzięki płatnym dodatkom mają kasę na danie wszystkim czegoś za darmo, a to coś za darmo to oczywiście rewelacyjna gra LoL.

 

League of Legends

League of Legends

Chcesz spróbować zarejestruj się z mojego linku, ja dostanę RP a tobie to nie szkodzi i dla Ciebie niczym się nie różni od normalnej rejestracji. Gra jest darmowa i niesamowita, można się wyładować i zmierzyć na różne strategie gry, ładnie wygląda ale nie jest łatwa dla początkujących, polecam.

Jak działa system poleceń i o co tyle zachodu wyjaśnia zdjęcie z boku tych uczciwie zachęcających słów.

Może ktoś jednak chce darmowe RP ?

[wpsc_products product_id=’6411′]

 

Zagraj

LoL

 

Był tu kiedyś film z YouTube ale. Wiadomo kasują sami bo jak nie to mają lipę i konto niezaufane. Nie będę dodawał następnego przykładu bo to się co chwile zmienia, sprawdźcie lepiej filmy co się nie zmienią.
^ ^

.

Recommended Posts
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Z tabletu pisze
Gość
Z tabletu pisze

Żadnego Pay 2 Win – i oto chodzi. System poleceń w LoLu też bardzo mi się podoba. Żaluję tylko że nie mam czasu, bo do tej pory to głównie ogładałem gameplaya na youtube, a własnym kompie to chyba najwięcej czasu w lolu spędziłęm w menu (jedno uruchomienie… )

Z tabletu pisze
Gość

hehe, no dokładnie tak to wyglądało 😀 Jak dowidziałem się o tym jak teraz to pięknie wygląda, że organizowane są turnieje to przypomniały mi się gamerskie czasy i z sentymentu chciałem pograć w jakąś aktualnie popularną produkcję. No to poglądałem gameplaye żeby zobaczyć czy warto. A potem uruchomiłem ale na etapie menu okazało się, że muszę kończyć i jakoś nie wróciłem 😉 Ale skoro tak polecasz to może jeszcze spróbuje.

Tomek TK
Gość
Tomek TK

Jeśli chcesz zarobić przez internet prawdziwe pieniądze, nie tylko na RP to zapraszam na stronę:zarabiajprzezinternet.tk

Darmowe RP - free-rp.pl
Gość
Darmowe RP - free-rp.pl

Nie chcesz płacić za RP w League of Legends ? Zajrzyj na (cenzura ^ ^,) by otrzymać bezpłatny RP. Zaufalo nam kilkaset osób! 🙂

Darmowe RP
Gość
Darmowe RP

Potrzebujesz RP? Zgarnij je w łatwy sposób:
(CENZURA;)

Poczta

Jak chcesz to napisz, bądź wyrozumiała/y nie siedzie ciągle przy komputerze ;)

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search

UkrainaPokój na ziemi