Pisanie prac

 In Muzyka, Wiadomości, Życie

„Pisanie prac niezależnie od ich poziomu i stopnia trudności dla Państwa wiąże się ze stresem. Błądzenie po bibliotekach, kilkadziesiąt godzin spędzonych przed monitorem komputera z kubkiem kawy w ręku i pustką w głowie, poprawki, które czasem przyprawiają o ból głowy, badania, do których często nie wiadomo jak się zabrać. Tymczasem zamiast do biblioteki możesz iść na zakupy. Zamiast spędzać długie godziny przy komputerze możesz pójść z dzieckiem na spacer lub pobawić się z psem. Zamiast martwić się o poprawki lub badania możesz pomyśleć o tym, jak relaksujący wieczór spędzić”

„Masz dość pisania? Zrobimy to za Ciebie” – brzmi hasło reklamowe jednej z firm oferujących pisanie prac licencjackich, inżynierskich, magisterskich i doktorskich. W opisie oferty przedsiębiorstwo A (nie podajemy prawdziwej nazwy, aby jej nie reklamować) zaznacza: jesteśmy legalnie działającą firmą i na życzenie klienta zawieramy umowy.

Cytaty pochodzą z wp.pl, fajny artykuł choć trochę przedstawiony jako odkrycie, takie firmy działają od dawna i baz żadnych tajemnic co robią, reklamy w Google oraz pozycjonowanie daje doprą pozycje w wyszukiwarce.

Pisanie prac

Pisanie prac

Pisanie prac to norma ale widać że  coś zaczyna się dziać, mam nawet fajne zdjęcie ekranu z mojej skrzynki ze spamem, widać jak programy dodają komentarze chcąc być jak najwyżej w wyszukiwarce i co za tym idzie mieć dobrą reklamę.

Pisanie prac, pisanie artykułów przez dziennikarzy, portale internetowe – gazety z widocznym poparciem któreś ze stron, telewizje – radia które sympatyzują z partiami politycznymi i nie są bezstronne w swoich opiniach, to wszystko jest na sprzedaż tak jak na początku wymienione pisanie prac.

Jednak przecież nie zawsze tak się dzieje że ktoś kupuję pracę i to na pewno jest jakiś mały odsetek ludzi, niestety w artykule nie podają mniej więcej jaki to jest jest procent prac pisanych normalnie a jaki za kasę.

Wydaje mi się że to problem mały ale mocny, dla czego mocny ? bo takie prace  zazwyczaj zlecają ludzie bogaci(drogie to jest) i wpływowi ( oni mogą trochę więcej) jak np. w fajnej komedii E=mc², czas wszystko potrafi zmienić i może to też ulegnie kiedyś zmianie.

Fajna muza 😉

 

Recent Posts
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Proxima
Gość
Proxima

osobiście znam takiego co mu pisali pracę, cóż tatuś zapłacił
jak dla mnie to powinno być karane
No i jakim trzeba być głąbem, żeby nie napisać własnej pracy dyplomowej, w końcu po to się studiowało – nawet przyjmując nadprzeciętną ilość alkoholu, imprez i dragów przyjętych w czasie studiowania – piszesz coś w zasadzie własnego, teoretycznie niepowtarzalnego. W sumie to ja takimi gardzę. A pracę magisterską pisałam sama. Trzeba było niestety ograniczyć ilość imprez. Ale mogę być z siebie dumna, bo jest w całości moja.
pomijając bliznę po tym jak się niechcący oblałam kwasem hahaha 🙂

PisaniePrac
Gość
PisaniePrac

w Polsce jest wiele rzeczy karalne ale mało kiedy można wykryć że ktoś nagina prawo :/ kto ze studentów się przyzna, że ma pisaną pracę przez kogoś innego 🙂 czasem ludzie są inspiracja do napisania pracy 🙂

Moli
Gość
Moli

Ja pracowałam po kilkanaście godzin dziennie żeby utrzymać się na wymarzonych studiach. Sama na początku chciałam napisać swoją pracę ale nie dałam rady, natłok pracy, nauki nie służył temu. Skorzystałam z usług xxx która pomogła mi w poszukaniu materiałów oraz wykonaniu planu pracy, dzięki temu miałam więcej czasu na przygotowania się do pracy. Nie zawsze takie usługi piszą całą pracę za kogoś.

Moli
Gość
Moli

Sugerujesz że jeśli ktoś nie napisał pracy sam to nie zna się na tym co robi? Miałam osoby na studiach co zdali prace zaliczeniowe na 5 a teraz siedzą w domkach bo tylko byli dobrzy z teorii i się podlizywali wykładowcom. Natomiast osoby które miały problemy z zaliczeniem, bądź przechodziły na warunkach teraz pracują w zawodzie, ponieważ są lepsi praktycznie.

Poczta

Jak chcesz to napisz, bądź wyrozumiała/y nie siedzie ciągle przy komputerze ;)

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search

Wolne KonopieInternet